Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
06:30 |
☀ Otwarcie żłobka
– przyjmujemy pierwsze Skrzaty |
☀ Otwarcie żłobka
– przyjmujemy pierwsze Skrzaty |
☀ Otwarcie żłobka
– przyjmujemy pierwsze Skrzaty |
☀ Otwarcie żłobka
– przyjmujemy pierwsze Skrzaty |
☀ Otwarcie żłobka
– przyjmujemy pierwsze Skrzaty |
07:00 |
☺Poranne zajęcia z elementami logopedii
– Poza przyjęciem kolejnych Skrzatów do naszego żłobka organizujemy zajęcia z elementami logopedii, dzięki czemu zajmujemy dzieciom czas i dbamy o ich poprawny rozwój mowy |
☺Poranne zajęcia z elementami logopedii
– Poza przyjęciem kolejnych Skrzatów do naszego żłobka organizujemy zajęcia z elementami logopedii, dzięki czemu zajmujemy dzieciom czas i dbamy o ich poprawny rozwój mowy |
☺Poranne zajęcia z elementami logopedii
– Poza przyjęciem kolejnych Skrzatów do naszego żłobka organizujemy zajęcia z elementami logopedii, dzięki czemu zajmujemy dzieciom czas i dbamy o ich poprawny rozwój mowy |
☺Poranne zajęcia z elementami logopedii
– Poza przyjęciem kolejnych Skrzatów do naszego żłobka organizujemy zajęcia z elementami logopedii, dzięki czemu zajmujemy dzieciom czas i dbamy o ich poprawny rozwój mowy |
☺Poranne zajęcia z elementami logopedii
– Poza przyjęciem kolejnych Skrzatów do naszego żłobka organizujemy zajęcia z elementami logopedii, dzięki czemu zajmujemy dzieciom czas i dbamy o ich poprawny rozwój mowy |
07:30 | |||||
08:00 | |||||
08:30 | |||||
09:00 |
⛾ Śniadanie
– Śniadanie i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
⛾ Śniadanie
– Śniadanie i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
⛾ Śniadanie
– Śniadanie i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
⛾ Śniadanie
– Śniadanie i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
⛾ Śniadanie
– Śniadanie i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
09:30 |
❤ Rozpoczęcie dnia w żłobku
– Powitanie dzieci, organizowanie zajęć tematycznych zgodnie z planem dnia |
❤ Rozpoczęcie dnia w żłobku
– Powitanie dzieci, organizowanie zajęć tematycznych zgodnie z planem dnia |
❤ Rozpoczęcie dnia w żłobku
– Powitanie dzieci, organizowanie zajęć tematycznych zgodnie z planem dnia |
❤ Rozpoczęcie dnia w żłobku
– Powitanie dzieci, organizowanie zajęć tematycznych zgodnie z planem dnia |
❤ Rozpoczęcie dnia w żłobku
– Powitanie dzieci, organizowanie zajęć tematycznych zgodnie z planem dnia |
10:00 |
♫ Zajęcia dodatkowe w danym dniu
– Matematyka, Rytmika lub j. angielski – na zmianę w każdy poniedziałek |
♫ Zajęcia dodatkowe w danym dniu
– (matematyka raz na trzy tygodnie) (pozostałe zajęcia dodatkowe zgodnie z oficjalnym kalendarzem na rok szkolny: dogoterapia, alpakoterapia, zajęcia sensoryczne, zajęcia z gotowania – kuchcikowo)* Zależnie od dnia może odbywać się kontynuowanie zajęć tematycznych – na przykład sesja tematyczna |
♫ Zajęcia dodatkowe w danym dniu
– (matematyka raz na trzy tygodnie) (pozostałe zajęcia dodatkowe zgodnie z oficjalnym kalendarzem na rok szkolny: dogoterapia, alpakoterapia, zajęcia sensoryczne, zajęcia z gotowania – kuchcikowo)* Zależnie od dnia może odbywać się kontynuowanie zajęć tematycznych – na przykład sesja tematyczna |
♫ Zajęcia dodatkowe w danym dniu
– (matematyka raz na trzy tygodnie) (pozostałe zajęcia dodatkowe zgodnie z oficjalnym kalendarzem na rok szkolny: dogoterapia, alpakoterapia, zajęcia sensoryczne, zajęcia z gotowania – kuchcikowo)* Zależnie od dnia może odbywać się kontynuowanie zajęć tematycznych – na przykład sesja tematyczna |
♫ Zajęcia dodatkowe w danym dniu
– Tańce i wycinanki w każdy piątek |
10:30 |
☻ Zabawy kierowane
– |
☻ Zabawy kierowane
– |
☻ Zabawy kierowane
– |
☻ Zabawy kierowane
– |
|
11:00 |
♨ Obiad (II danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
♨ Obiad (II danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
♨ Obiad (II danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
♨ Obiad (II danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
♨ Obiad (II danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
11:30 |
☾ Przygotowanie do drzemki
– wyciszenie dzieci |
☾ Przygotowanie do drzemki
– wyciszenie dzieci |
☾ Przygotowanie do drzemki
– wyciszenie dzieci |
☾ Przygotowanie do drzemki
– wyciszenie dzieci |
☾ Przygotowanie do drzemki
– wyciszenie dzieci |
13:30 |
☼ Pobudka dzieci
– Budzenie dzieci, czynności higieniczno-pielęgnacyjne |
☼ Pobudka dzieci
– Budzenie dzieci, czynności higieniczno-pielęgnacyjne |
☼ Pobudka dzieci
– Budzenie dzieci, czynności higieniczno-pielęgnacyjne |
☼ Pobudka dzieci
– Budzenie dzieci, czynności higieniczno-pielęgnacyjne |
☼ Pobudka dzieci
– Budzenie dzieci, czynności higieniczno-pielęgnacyjne |
14:00 |
♨ Obiad (I danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
♨ Obiad (I danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
♨ Obiad (I danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
♨ Obiad (I danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
♨ Obiad (I danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
14:30 |
✎ Zabawa swobodna dzieci
– podejmowanie działań wspierających integrację dzieci w grupie oraz nawiązywania relacji między dziećmi |
✎ Zabawa swobodna dzieci
– podejmowanie działań wspierających integrację dzieci w grupie oraz nawiązywania relacji między dziećmi |
✎ Zabawa swobodna dzieci
– podejmowanie działań wspierających integrację dzieci w grupie oraz nawiązywania relacji między dziećmi |
✎ Zabawa swobodna dzieci
– podejmowanie działań wspierających integrację dzieci w grupie oraz nawiązywania relacji między dziećmi |
✎ Zabawa swobodna dzieci
– podejmowanie działań wspierających integrację dzieci w grupie oraz nawiązywania relacji między dziećmi |
15:00 |
❂ Podwieczorek
– Podwieczorek i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
❂ Podwieczorek
– Podwieczorek i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
❂ Podwieczorek
– Podwieczorek i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
❂ Podwieczorek
– Podwieczorek i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
❂ Podwieczorek
– Podwieczorek i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
15:30 |
⚘ Zabawy tematyczne, Zabawy swobodne, Zabawy kierowane
– odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie i zakończenie dnia w żłobku |
⚘ Zabawy tematyczne, Zabawy swobodne, Zabawy kierowane
– odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie i zakończenie dnia w żłobku |
⚘ Zabawy tematyczne, Zabawy swobodne, Zabawy kierowane
– odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie i zakończenie dnia w żłobku |
⚘ Zabawy tematyczne, Zabawy swobodne, Zabawy kierowane
– odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie i zakończenie dnia w żłobku |
⚘ Zabawy tematyczne, Zabawy swobodne, Zabawy kierowane
– odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie i zakończenie dnia w żłobku |
16:00 | |||||
16:30 | |||||
17:00 | |||||
17:30 |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
06:30 |
☀ Otwarcie żłobka
– przyjmujemy pierwsze Skrzaty |
☀ Otwarcie żłobka
– przyjmujemy pierwsze Skrzaty |
☀ Otwarcie żłobka
– przyjmujemy pierwsze Skrzaty |
☀ Otwarcie żłobka
– przyjmujemy pierwsze Skrzaty |
☀ Otwarcie żłobka
– przyjmujemy pierwsze Skrzaty |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
07:00 |
☺Poranne zajęcia z elementami logopedii
– Poza przyjęciem kolejnych Skrzatów do naszego żłobka organizujemy zajęcia z elementami logopedii, dzięki czemu zajmujemy dzieciom czas i dbamy o ich poprawny rozwój mowy |
☺Poranne zajęcia z elementami logopedii
– Poza przyjęciem kolejnych Skrzatów do naszego żłobka organizujemy zajęcia z elementami logopedii, dzięki czemu zajmujemy dzieciom czas i dbamy o ich poprawny rozwój mowy |
☺Poranne zajęcia z elementami logopedii
– Poza przyjęciem kolejnych Skrzatów do naszego żłobka organizujemy zajęcia z elementami logopedii, dzięki czemu zajmujemy dzieciom czas i dbamy o ich poprawny rozwój mowy |
☺Poranne zajęcia z elementami logopedii
– Poza przyjęciem kolejnych Skrzatów do naszego żłobka organizujemy zajęcia z elementami logopedii, dzięki czemu zajmujemy dzieciom czas i dbamy o ich poprawny rozwój mowy |
☺Poranne zajęcia z elementami logopedii
– Poza przyjęciem kolejnych Skrzatów do naszego żłobka organizujemy zajęcia z elementami logopedii, dzięki czemu zajmujemy dzieciom czas i dbamy o ich poprawny rozwój mowy |
07:30 | |||||
08:00 | |||||
08:30 |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
09:00 |
⛾ Śniadanie
– Śniadanie i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
⛾ Śniadanie
– Śniadanie i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
⛾ Śniadanie
– Śniadanie i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
⛾ Śniadanie
– Śniadanie i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
⛾ Śniadanie
– Śniadanie i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
09:30 |
❤ Rozpoczęcie dnia w żłobku
– Powitanie dzieci, organizowanie zajęć tematycznych zgodnie z planem dnia |
❤ Rozpoczęcie dnia w żłobku
– Powitanie dzieci, organizowanie zajęć tematycznych zgodnie z planem dnia |
❤ Rozpoczęcie dnia w żłobku
– Powitanie dzieci, organizowanie zajęć tematycznych zgodnie z planem dnia |
❤ Rozpoczęcie dnia w żłobku
– Powitanie dzieci, organizowanie zajęć tematycznych zgodnie z planem dnia |
❤ Rozpoczęcie dnia w żłobku
– Powitanie dzieci, organizowanie zajęć tematycznych zgodnie z planem dnia |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
10:00 |
♫ Zajęcia dodatkowe w danym dniu
– Matematyka, Rytmika lub j. angielski – na zmianę w każdy poniedziałek |
♫ Zajęcia dodatkowe w danym dniu
– (matematyka raz na trzy tygodnie) (pozostałe zajęcia dodatkowe zgodnie z oficjalnym kalendarzem na rok szkolny: dogoterapia, alpakoterapia, zajęcia sensoryczne, zajęcia z gotowania – kuchcikowo)* Zależnie od dnia może odbywać się kontynuowanie zajęć tematycznych – na przykład sesja tematyczna |
♫ Zajęcia dodatkowe w danym dniu
– (matematyka raz na trzy tygodnie) (pozostałe zajęcia dodatkowe zgodnie z oficjalnym kalendarzem na rok szkolny: dogoterapia, alpakoterapia, zajęcia sensoryczne, zajęcia z gotowania – kuchcikowo)* Zależnie od dnia może odbywać się kontynuowanie zajęć tematycznych – na przykład sesja tematyczna |
♫ Zajęcia dodatkowe w danym dniu
– (matematyka raz na trzy tygodnie) (pozostałe zajęcia dodatkowe zgodnie z oficjalnym kalendarzem na rok szkolny: dogoterapia, alpakoterapia, zajęcia sensoryczne, zajęcia z gotowania – kuchcikowo)* Zależnie od dnia może odbywać się kontynuowanie zajęć tematycznych – na przykład sesja tematyczna |
♫ Zajęcia dodatkowe w danym dniu
– Tańce i wycinanki w każdy piątek |
10:30 |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
10:30 |
☻ Zabawy kierowane
– |
☻ Zabawy kierowane
– |
☻ Zabawy kierowane
– |
☻ Zabawy kierowane
– |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
11:00 |
♨ Obiad (II danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
♨ Obiad (II danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
♨ Obiad (II danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
♨ Obiad (II danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
♨ Obiad (II danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
11:30 |
☾ Przygotowanie do drzemki
– wyciszenie dzieci |
☾ Przygotowanie do drzemki
– wyciszenie dzieci |
☾ Przygotowanie do drzemki
– wyciszenie dzieci |
☾ Przygotowanie do drzemki
– wyciszenie dzieci |
☾ Przygotowanie do drzemki
– wyciszenie dzieci |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
13:30 |
☼ Pobudka dzieci
– Budzenie dzieci, czynności higieniczno-pielęgnacyjne |
☼ Pobudka dzieci
– Budzenie dzieci, czynności higieniczno-pielęgnacyjne |
☼ Pobudka dzieci
– Budzenie dzieci, czynności higieniczno-pielęgnacyjne |
☼ Pobudka dzieci
– Budzenie dzieci, czynności higieniczno-pielęgnacyjne |
☼ Pobudka dzieci
– Budzenie dzieci, czynności higieniczno-pielęgnacyjne |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
14:00 |
♨ Obiad (I danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
♨ Obiad (I danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
♨ Obiad (I danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
♨ Obiad (I danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
♨ Obiad (I danie)
– Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
14:30 |
✎ Zabawa swobodna dzieci
– podejmowanie działań wspierających integrację dzieci w grupie oraz nawiązywania relacji między dziećmi |
✎ Zabawa swobodna dzieci
– podejmowanie działań wspierających integrację dzieci w grupie oraz nawiązywania relacji między dziećmi |
✎ Zabawa swobodna dzieci
– podejmowanie działań wspierających integrację dzieci w grupie oraz nawiązywania relacji między dziećmi |
✎ Zabawa swobodna dzieci
– podejmowanie działań wspierających integrację dzieci w grupie oraz nawiązywania relacji między dziećmi |
✎ Zabawa swobodna dzieci
– podejmowanie działań wspierających integrację dzieci w grupie oraz nawiązywania relacji między dziećmi |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
15:00 |
❂ Podwieczorek
– Podwieczorek i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
❂ Podwieczorek
– Podwieczorek i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
❂ Podwieczorek
– Podwieczorek i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
❂ Podwieczorek
– Podwieczorek i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
❂ Podwieczorek
– Podwieczorek i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
15:30 |
⚘ Zabawy tematyczne, Zabawy swobodne, Zabawy kierowane
– odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie i zakończenie dnia w żłobku |
⚘ Zabawy tematyczne, Zabawy swobodne, Zabawy kierowane
– odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie i zakończenie dnia w żłobku |
⚘ Zabawy tematyczne, Zabawy swobodne, Zabawy kierowane
– odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie i zakończenie dnia w żłobku |
⚘ Zabawy tematyczne, Zabawy swobodne, Zabawy kierowane
– odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie i zakończenie dnia w żłobku |
⚘ Zabawy tematyczne, Zabawy swobodne, Zabawy kierowane
– odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie i zakończenie dnia w żłobku |
16:00 | |||||
16:30 | |||||
17:00 | |||||
17:30 |
Poniedziałek
-
☀ Otwarcie żłobka
–
przyjmujemy pierwsze Skrzaty
-
☺Poranne zajęcia z elementami logopedii
–
Poza przyjęciem kolejnych Skrzatów do naszego żłobka organizujemy zajęcia z elementami logopedii, dzięki czemu zajmujemy dzieciom czas i dbamy o ich poprawny rozwój mowy
-
⛾ Śniadanie
–
Śniadanie i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
❤ Rozpoczęcie dnia w żłobku
–
Powitanie dzieci, organizowanie zajęć tematycznych zgodnie z planem dnia
-
♫ Zajęcia dodatkowe w danym dniu
–
Matematyka, Rytmika lub j. angielski – na zmianę w każdy poniedziałek
-
☻ Zabawy kierowane
–
-
♨ Obiad (II danie)
–
Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
☾ Przygotowanie do drzemki
–
wyciszenie dzieci
-
☼ Pobudka dzieci
–
Budzenie dzieci, czynności higieniczno-pielęgnacyjne
-
♨ Obiad (I danie)
–
Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
✎ Zabawa swobodna dzieci
–
podejmowanie działań wspierających integrację dzieci w grupie oraz nawiązywania relacji między dziećmi
-
❂ Podwieczorek
–
Podwieczorek i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
⚘ Zabawy tematyczne, Zabawy swobodne, Zabawy kierowane
–
odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie i zakończenie dnia w żłobku
Wtorek
-
☀ Otwarcie żłobka
–
przyjmujemy pierwsze Skrzaty
-
☺Poranne zajęcia z elementami logopedii
–
Poza przyjęciem kolejnych Skrzatów do naszego żłobka organizujemy zajęcia z elementami logopedii, dzięki czemu zajmujemy dzieciom czas i dbamy o ich poprawny rozwój mowy
-
⛾ Śniadanie
–
Śniadanie i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
❤ Rozpoczęcie dnia w żłobku
–
Powitanie dzieci, organizowanie zajęć tematycznych zgodnie z planem dnia
-
♫ Zajęcia dodatkowe w danym dniu
–
(matematyka raz na trzy tygodnie) (pozostałe zajęcia dodatkowe zgodnie z oficjalnym kalendarzem na rok szkolny: dogoterapia, alpakoterapia, zajęcia sensoryczne, zajęcia z gotowania – kuchcikowo)* Zależnie od dnia może odbywać się kontynuowanie zajęć tematycznych – na przykład sesja tematyczna
-
☻ Zabawy kierowane
–
-
♨ Obiad (II danie)
–
Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
☾ Przygotowanie do drzemki
–
wyciszenie dzieci
-
☼ Pobudka dzieci
–
Budzenie dzieci, czynności higieniczno-pielęgnacyjne
-
♨ Obiad (I danie)
–
Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
✎ Zabawa swobodna dzieci
–
podejmowanie działań wspierających integrację dzieci w grupie oraz nawiązywania relacji między dziećmi
-
❂ Podwieczorek
–
Podwieczorek i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
⚘ Zabawy tematyczne, Zabawy swobodne, Zabawy kierowane
–
odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie i zakończenie dnia w żłobku
Środa
-
☀ Otwarcie żłobka
–
przyjmujemy pierwsze Skrzaty
-
☺Poranne zajęcia z elementami logopedii
–
Poza przyjęciem kolejnych Skrzatów do naszego żłobka organizujemy zajęcia z elementami logopedii, dzięki czemu zajmujemy dzieciom czas i dbamy o ich poprawny rozwój mowy
-
⛾ Śniadanie
–
Śniadanie i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
❤ Rozpoczęcie dnia w żłobku
–
Powitanie dzieci, organizowanie zajęć tematycznych zgodnie z planem dnia
-
♫ Zajęcia dodatkowe w danym dniu
–
(matematyka raz na trzy tygodnie) (pozostałe zajęcia dodatkowe zgodnie z oficjalnym kalendarzem na rok szkolny: dogoterapia, alpakoterapia, zajęcia sensoryczne, zajęcia z gotowania – kuchcikowo)* Zależnie od dnia może odbywać się kontynuowanie zajęć tematycznych – na przykład sesja tematyczna
-
☻ Zabawy kierowane
–
-
♨ Obiad (II danie)
–
Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
☾ Przygotowanie do drzemki
–
wyciszenie dzieci
-
☼ Pobudka dzieci
–
Budzenie dzieci, czynności higieniczno-pielęgnacyjne
-
♨ Obiad (I danie)
–
Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
✎ Zabawa swobodna dzieci
–
podejmowanie działań wspierających integrację dzieci w grupie oraz nawiązywania relacji między dziećmi
-
❂ Podwieczorek
–
Podwieczorek i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
⚘ Zabawy tematyczne, Zabawy swobodne, Zabawy kierowane
–
odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie i zakończenie dnia w żłobku
Czwartek
-
☀ Otwarcie żłobka
–
przyjmujemy pierwsze Skrzaty
-
☺Poranne zajęcia z elementami logopedii
–
Poza przyjęciem kolejnych Skrzatów do naszego żłobka organizujemy zajęcia z elementami logopedii, dzięki czemu zajmujemy dzieciom czas i dbamy o ich poprawny rozwój mowy
-
⛾ Śniadanie
–
Śniadanie i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
❤ Rozpoczęcie dnia w żłobku
–
Powitanie dzieci, organizowanie zajęć tematycznych zgodnie z planem dnia
-
♫ Zajęcia dodatkowe w danym dniu
–
(matematyka raz na trzy tygodnie) (pozostałe zajęcia dodatkowe zgodnie z oficjalnym kalendarzem na rok szkolny: dogoterapia, alpakoterapia, zajęcia sensoryczne, zajęcia z gotowania – kuchcikowo)* Zależnie od dnia może odbywać się kontynuowanie zajęć tematycznych – na przykład sesja tematyczna
-
☻ Zabawy kierowane
–
-
♨ Obiad (II danie)
–
Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
☾ Przygotowanie do drzemki
–
wyciszenie dzieci
-
☼ Pobudka dzieci
–
Budzenie dzieci, czynności higieniczno-pielęgnacyjne
-
♨ Obiad (I danie)
–
Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
✎ Zabawa swobodna dzieci
–
podejmowanie działań wspierających integrację dzieci w grupie oraz nawiązywania relacji między dziećmi
-
❂ Podwieczorek
–
Podwieczorek i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
⚘ Zabawy tematyczne, Zabawy swobodne, Zabawy kierowane
–
odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie i zakończenie dnia w żłobku
Piątek
-
☀ Otwarcie żłobka
–
przyjmujemy pierwsze Skrzaty
-
☺Poranne zajęcia z elementami logopedii
–
Poza przyjęciem kolejnych Skrzatów do naszego żłobka organizujemy zajęcia z elementami logopedii, dzięki czemu zajmujemy dzieciom czas i dbamy o ich poprawny rozwój mowy
-
⛾ Śniadanie
–
Śniadanie i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
❤ Rozpoczęcie dnia w żłobku
–
Powitanie dzieci, organizowanie zajęć tematycznych zgodnie z planem dnia
-
♫ Zajęcia dodatkowe w danym dniu
–
Tańce i wycinanki w każdy piątek
-
♨ Obiad (II danie)
–
Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
☾ Przygotowanie do drzemki
–
wyciszenie dzieci
-
☼ Pobudka dzieci
–
Budzenie dzieci, czynności higieniczno-pielęgnacyjne
-
♨ Obiad (I danie)
–
Obiad i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
✎ Zabawa swobodna dzieci
–
podejmowanie działań wspierających integrację dzieci w grupie oraz nawiązywania relacji między dziećmi
-
❂ Podwieczorek
–
Podwieczorek i czynności higieniczne – kultura higieny osobistej i spożywania posiłku w grupie. Kształtowanie dobrych nawyków
-
⚘ Zabawy tematyczne, Zabawy swobodne, Zabawy kierowane
–
odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie i zakończenie dnia w żłobku
*Dokładny zakres zajęć dodatkowych i dni, w których odbywają się one w danym miesiącu jest dostępny w autorskim kalendarzu Leśnego Skrzata na dany rok szkolny. Kalendarz każdorazowo jest wydawany na początku roku szkolnego – we wrześniu lub gdy dziecko dołączy do nas w późniejszych miesiącach – w miesiącu, w którym rozpocznie swoją przygodę ze żłobkiem.